STAG Diesel je alternatívna metóda dávkovania plynu pre vznetové motory od 2 do 16 valcov. Tento systém je založený na najmodernejšej technológii, umožňuje dávkovanie alternatívneho paliva LPG prípadne CNG , ktorý sa so vzduchom nasáva do valcov motora a tam vytvára zmes spolu s motorovou naftou. STAG Diesel nevyžaduje žiadne úpravy motora a motor môže kedykoľvek pracovať len s motorovou naftou, pretože inštalovaný systém nezasahuje do interiéru motora.
Systém je schopný inteligentne riadiť proces dávky paliva tým, že číta signály zo snímačov: teploty výfukových plynov, snímača klepania motora a lambda senzoru.
Pokročilý algoritmus presného sekvenčného vstrekovania, rovnako ako inovatívny systém autotuningu poskytnú správne portfólio v pracovnom rozsahu motora, takže budete rýchlo cítiť konkrétne hospodárske prínosy.
Kľúčové vlastnosti STAG Diesel:
1. prestavby dieselových motorov až 8 valcových v sekvenčnom režime.
2. prestavby naftových motorov až 16 valcových v non-sekvenčnom režime.
3. možnosť prívstreku LPG alebo CNG
4. pokročilý algoritmus sekvenčného vstrekovania plynu,
5. presné dávkovanie plynu sú založené na reálnom dopyte paliva motora,
6. meranie a riadenie množstva paliva dieselových vozidiel s motorom common rail
7. algoritmus ochrany motora odvodený od jeho nastavení
8. Regulácia teploty výfukových plynov, aby bola zaistená bezpečnosť pohonné jednotky,
9. Schopnosť čítať senzor – širokopásmovú lambda sondu, môže riadiť zloženie zmesi prostredníctvom fabrickej širokopásmovej sondy lambda v dieselovom motore alebo možnosť dodatočnej montáže ak nie je súčasťou motora
10. Podpora vozidiel vybavených tempomatom,
11. Umožňuje zapojenie prepínača B / G – LED401,
12. schopnosť udržať si výkon po prestavbe na rovnakej úrovni pre vozidlá s motormi common rail,
13. autokalibračný systém.
14. Schopnosť módu sekvenčného vstrekovania plynu,
Prednosti a výhody pre vodičov:
• aktívny prívstrek plynu, motor funguje rovnakým spôsobom ako pri prevádzke na naftu,
• nepostrehnuteľné zapnutie a vypnutie systému,
• úspory v celom rozsahu zaťaženia motora,
• zabezpečená ochrana motora,
• Zvýšenie efektivity spaľovania nafty
• zvýšenie výkonu motora.
Zvýšenie výkonu motora
Technológia duálneho paliva LPG / CNG umožňuje uvoľniť energiu z predtým nevyužitých prostriedkov na naftu. Po riadnom nastavení plynovej sústavy vozidla môže byť výrazný nárast výkonu a krútiaceho momentu v rozmedzí 10% -30% kapacity pri súčasnom znížení prevádzkových nákladov a zlepšenie výkonnosti motora.
Princíp systému je založený na veľmi jednoduchom mechanizme. V prípade vznetového motora s mechanickým vstrekovaním paliva, je plyn vstrekovaný do sacieho potrubia, čo vedie k lepšiemu spaľovaní nafty a spaľovanie ďalšieho plynu, čím sa zvyšuje výkon motora. Na zachovanie rovnaký jazdných vlastností, postačuje aby vodič zošliapol pedál plynu menej, a tak sa šetrí nafta. Vodič má na výber: buď jazdí ticho a má nízku spotrebu paliva alebo využíva zvýšený výkon, silnejšie vozidlo vďaka čomu získava konkrétne výhody. V prípade motora common rail mechanizmu účinku je zhodný, pričom existuje možnosť obmedziť výkon vozidla emuláciou senzoru „CR“ (snímač vysokého tlaku na terminálovom common rail). ECU vozidlá detekuje správny tlak nafty, ale v skutočnosti je tlak nižší. Táto voľba umožňuje podobné parametre vozidla (výkon, krútiaci moment) s možnosťou významných úspor motorovej nafty.
Graf merania výkonu motora v závislosti od použitého paliva (modrá- nafta, červená- väčšie množstvo lpg+nafta, fialová- menšie množstvo lpg+nafta)
Graf merania krútiaceho momentu motora v závislosti od použitého paliva (modrá- nafta, červená- väčšie množstvo lpg+nafta, zelená- menšie množstvo lpg+nafta)
Ozvite sa nám, buď formou formuláru alebo priamo na info@autopluslpg.sk alebo telefonicky na 0903 387 228